سلام


مجریان

من یک بوده ام نیستم!من یک خواهم شد هستم!

 سلام امیدوارم حالتون حسابــــــــــــــــــــــــی خوف باشه

         من عاشق مجریگری وصداوسیما هستم البته یه خورده هم رادیو

                      اما به این راحتی ها هم نمیشه مجری بشم

                             چون میگن حتماباید دیپلم به بالا باشی

                                      خیلی دوست دارم که همین الانا تو همین سن مجری بشم

                                  اصلا ولش کن از این به بعد اینجا درباره مجریگری ومجریــــــــــــــان مینویسم

 

                              بــــــــــــــــــــــــای



نظرات شما عزیزان:

اردیبهشت
ساعت19:35---13 خرداد 1391
وبلاگت قشنگه خانم مجری اماتلاش کن به هدفت می رسیپاسخ:آخ جوووووووووووووووووووووووووووووووووون

گلي
ساعت12:38---7 خرداد 1391
سلام خوبي اجي؟ببين من از فردا ميان ترمام شروع ميشه و بعدش فرجه و بعدشم امتحاناتم.خيلي سرم شلوغ ميشه شايد تا مدتي نشه كه بيام.شرمنده من را ببخش.كلي بووووووووووووووووووووووووووووو وووسباي

بی وفا
ساعت0:10---5 خرداد 1391
سلام


ممنون


وبلاگ شما هم خوبه


یازهــــــــــــــــــــــــ ـــرا
پاسخ:یـــاعلــــــــــــــــــــــــــــــــی


شادی
ساعت22:53---19 ارديبهشت 1391
بهم سر بزن

'گلي 
ساعت21:02---16 ارديبهشت 1391
سلام اجي خوبي؟كادوت پهلومه .ناراحت نباش
>شوخي كردم.تولدت خيلي خيلي خيلي مبارك باشهheight=
پاسخ:ممنوووووون عزیزم


'گلي
ساعت18:53---14 ارديبهشت 1391
سلام اجي خوبي؟ببين من3شنبه شب راه مي افتم و4شنبه صبح تهرانم.فكركنم تاظهر بيشتر تهران نباشيم.حتمي بيا باش؟راستيوقتي نزديكاي تهران بودم خبرت ميدم.كلي بوووووووووووووسپاسخ:ااااا ای کاش سه شنبه میومدی سه شنبه تفلده منه

شادی
ساعت21:24---11 ارديبهشت 1391
سلام از وبت خیلی خوشم اومد با افتخار لینک شدی اگه خواستی بلینکیم با دخمل عاشق بلینک ممنون
پاسخ:ممنووووووووووووووووووووون عزیزم منم لینکت کردم با افتخااار


sepide
ساعت21:24---9 ارديبهشت 1391
vaaaaaaaaaaaaaaaaaay che weblogee khoshmeli dari khanoooomi khosham oomad omidvaram zoode zood mojri beshi booosپاسخ:ممنون عزیز چشات خوشمل میبینه

لیلی
ساعت21:23---9 ارديبهشت 1391
خوبه بد نیست نمیدووووووووووونمپاسخ:حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/این عکسه کیه؟

'گلي
ساعت22:51---14 فروردين 1391
سلام اجي خوبي؟حوصلم سررفتهنيستي؟ببين من اصلا از اينكه داداش علي رفته بندر ........ولش كن از بس دختر عمم واسه از داداشي گفته كلافم كرد دلم ميخواست خفش كنم فعلا بايبوووووووووس

آقای مجری! (مرجی!!!)
ساعت21:02---12 فروردين 1391
شلاملیکم!


عاشق مرجیگری بودن که وبلاگ درست کردن نداره! چون منم از بچگی دوست داشتم خلبان بشم اما هیچوقت وبلاگ نساختم!


خب برو دانشگاه و یکی از رشته های مرتبط با صدا و سیما رو بخون بعد امتحانشو بده برو حالشو ببر دیگه بابا!


راستی یکی از اقوام نزدیکمون مجری صدا و سیماست،حالا اسمش بماند! اگه خواستی بهش میگم تا پارتت بشه.میخوای؟

<>پاسخ:ارهههههههههههههههههههه میخوام البته اگه سرکاری نباشه
پاسخ:ببین اسم سایت یا ایمیلتو بزن تا بشناسمت اگه راست میگی تو خصوصی اسم اون مجری رو بگووووووووووو البته با این که خودم شناختمت


'گلي 
ساعت20:01---11 فروردين 1391
سلام اجي خوبي؟ >دلم حسابي واست تنگيدها<>راستي دختر عمم رفته بوشهر واطراف بندر عباس ديشب كه برگشته بود گفتش علي ضيا بنددرعباس برنامه داشته تازه با عباس غزالي هم عكس گرفته بود وكلي حالم گرفته شد<
پاسخ:واسه چی حالت گرفته شد؟؟؟هنرمند متعلق به همست


بهرام
ساعت14:16---26 اسفند 1390
سیلام خواهر.....
شما جه خبر؟؟؟؟
راستی موفق باشی........
کجا حالا....... چائی دوم.....
مرسی ک سر زدی ..... خوفه بازم از این کارا بکن......
مدیر وبه 7شهر عشق.


مموش
ساعت19:25---20 اسفند 1390
به هر حال از ما گفتن بود.نااراااااااحت نشوپاسخ:ok

گلي
ساعت22:00---12 اسفند 1390
سلام اجي خوبي؟ديدي شناختمت؟چرا زودتر بهم خبر نداداي؟ خيلي وبت خوشگله مثل هميشهراستي خيلي ناراحتم اخه نيمروز داره تموم ميشهولي حداقل جمعه ها داداش علي را ميبينمخوب خيلي حرف زدمشب بخير بوس بوسباي

گلي
ساعت21:46---10 اسفند 1390
سلام خانم مجري خوبي؟نوشته هات منو ياد يكي از بهترين دوستام ميندازهشايد تو خود اون دوستم باشي؟اميدوارم كه به ارزوت برسي اخه منم ارزوم همينه.پس به اميد براورده شدن ارزوهاي همه بوسباي

مموش
ساعت15:57---25 بهمن 1390
واا خیلی بی فکری ابجی !!اخه مجریگری هم شد شغل؟؟دست بردار بابا برو پی یه شغل پردرامد
پاسخ:من اصلا به پول مجریگری احتیاج ندارم!وخداروشکرتویه خانواده ای بزرگ شدم که تاحالاهیچ نیاز مالی نداشته من فقط به مجریگری علاقه خیلی شدید دارم.به هر حال هرکس یه علاقه ای داره


meysam
ساعت15:21---30 دی 1390
_________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_هزاران شاخه گل تقدیم به تو __@
_____ ______@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
بم سر بزن
تبادل لینکم میکنم خواستی منو با اسم وبم لینک کن و بگو تا لینکت کنم
موفق باشی


بی تو
ساعت12:47---23 دی 1390
سلام قالب قشنگی داری وقت کردی به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در چهار شنبه 21 دی 1398برچسب:,ساعت 13:38 توسط خانم مجری|



      قالب ساز آنلاین