مجریان

من یک بوده ام نیستم!من یک خواهم شد هستم!

کسی که میخواهد وارد کار اجرا شودبایدیک سری فاکتورهارا داشته باشد.یک گزارشگرباید موسیقی بداندودرواقع ریتم را بشناسد.همچنین فن بیان وداشتن لغات زیادی در ذهن،در امر اجرا بسیار مهم است.یک مجری وگزارشگر بایداطلاعات عمومی اش قوی باشدومطبوعات ورسانه های تصویری را دنبال کنــد.از همه اینها مهم ترصداوسیمـــــــای یک گزارشگــرومجری است که باید به هم بخورند.یعنی وقتی فــردصحبت می کنــد،زنگ صدا به چهره فردبیاید.این فاکتورهاامروزه چقدرد بین افراد رعایت می شود؟هرکاری راهی داردوراه رســـیدن به اجرافقط رعایت اصول است.

گفته های بهروز مقدم...

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 1 دی 1390برچسب:,ساعت 14:52 توسط خانم مجری|

{مجری بایدهنرمندوروان شناس باشد}

برای یک مجری فرقی نمیکندمخاطب چه تغییراتی کرده است چون این موضوع دست او نیست بلکه بسته به دوره وزمان است.امروزه سطح آگاهی مردم بالارفته وازامکانات بیشتری برخوردارند.یک مجری باید روان شناس باشدوبسته به هر شرایطی بتواندبامخاطبانش ارتباط برقرار کند.مجری باید هنرمند باشدتادرهر زمانی بداند چگونه با مردم ارتباط برقرار کند.

از:مجله آرمانی

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 1 دی 1390برچسب:,ساعت 14:31 توسط خانم مجری|

بهروزمقدم:

بهروزمقدم ازجمله مجریـــــــــــان موفقی است که فعالیت هنری خودرااز قبل انقلاب شروع کرده وتابه حال توانسته ازمحبوبیت خاصی در بین مردم برخوردار شود.این مجری شاد،علاوه برکار اجرابه اموری همچون خوانندگی،فیلمنامه نویسیٍ،کارگردانیونقاشی نیز مشغول است.وی دوفرزندپسرودختروهمچنین همسری هنرمند دارد.چندوقتی است که کمتراورا در تلوزدون مشاهده می کنیم....

برگرفته از:مجله خانه آرمانی

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 1 دی 1390برچسب:,ساعت 14:7 توسط خانم مجری|

 

در راستای تحولات راهبردی در مدیریت صداوسیما در دوره دوم ریاست مهندس عزت الله ضرغامی درج نام کوچک گویندگان مجری زن در سیمای جمهوری اسلامی متوقف شد.
چند هفته است که در زیرنویس مربوط به معرفی گویندگان و مجریان تلویزیون صرفا نام خانوادگی آنان درج می‌شود.
گفتنی است چندی پیش مهدی فرجی مدیرشبکه دوم سیما درباره شایعه محدودیت اجرای زنان در برنامه‌های گفتگومحور و پوشش آنها گفته بود: همیشه بر پوشش مجریان تلویزیون در سازمان صدا و سیما تاکید شده، مجریان چهره و نماینده‌های رسمی سازمان صدا و سیما هستند. بنابراین باید با پوشش مطلوب در برنامه ظاهر شوند. آقای ضرغامی هم این نکته را به همه مدیران شبکه‌ها تاکید کردند.
این مدیر ارشد سیما تاکید کرده بود: البته این تاکید به این معنا نیست که مجریان از رنگ‌های تیره استفاده کنند، بلکه باید پوشش مناسب و پسندیده نظام جمهوری اسلامی ایران باشد. اجرای زنان هم در تلویزیون محدود نمی‌شود، اما بهتر است در مباحث کارشناسی مجریان خانم با مهمان‌های خانم گفتگو کنند و بالعکس. وقتی دو خانم در کنار هم باشند، مسلماً فضای بهتری ایجاد می‌شود.
مدیر شبکه دو خاطرنشان کرد: در فرهنگ ما پذیرفته نیست که یک خانم مجری با آقایی که به عنوان میهمان دعوت شده، بخندد. از این موضوع مسلماً انتقاد می‌شود. البته برخی مواقع جنس گفتگو به گونه‌ای است که می‌توان از مجری خانم برای برنامه‌ای که میهمانش آقا است، استفاده کرد.

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 1 دی 1390برچسب:,ساعت 13:44 توسط خانم مجری|

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 23 دی 1390برچسب:,ساعت 13:12 توسط خانم مجری|

 

 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 23 دی 1390برچسب:,ساعت 12:59 توسط خانم مجری|

 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 23 دی 1390برچسب:,ساعت 12:49 توسط خانم مجری|



      قالب ساز آنلاین